13 Ekim 2014 Pazartesi

Pratik Bilgiler - 05


EV ve İŞYERLERİ İÇİN PRATİK BİLGİLER



Evinizde sigara kullanıyorsanız, sigara kokusundan kurtulmak için odanın bir köşesine orta büyüklükte ıslatılmış bir sünger koyun. Sigara kokusunun hızla kaybolduğunu göreceksiniz.



Çok terliyorsanız ve ter kokunuz çok keskin, rahatsız ediciyse günde 2-3 dal çiğ maydanoz tüketin. Maydanoz, terleseniz bile ter kokusunun kötü kokmasını engellemektedir.



Terliyorsunuz ve ter kokunuza engel olamıyorsanız, bir küçük limonu kesin ve koltuk altlarınıza suyunu sürün. Doğal ve zararı olmayan bir deodorant yaptınız. Limon içinde ki asit, koltuk altınızda bakteri oluşumunu engeller. Böylece kötü koku oluşmaz.



Kaşlarınızı cımbız ile alırken canınız çok yanıyorsa, buzdolabından bir buz parçası çıkarın. Buzu, kaşlarınızın üstünde 1-2 dakika kadar gezdirin ve kaşlarınızı alın. Buz nedeni ile, o bölge uyuşacak ve canınız yanmayacaktır.

Erkekler, iş hayatında kravat takmak zorundalar. Fakat, kravatı sıkı bağlarsanız baş ağrısı, boyun problemleri, konsantrasyon eksikliği yaratır. Bunun nedeni, boyun bölgesinde olan sinirlerdir.
Birinin size baktığını veya ilgilendiğini nasıl anlarsınız? Bunu anlamak için  esneyin. Eğer, karşınızda ki insan da esniyorsa sizi dikkatli şekilde inceliyordur.


Aldığınız ekmek bayatladıysa, ekmeğin üstüne elinizle su serpin ve alüminyum folya ya   sararak 5 dakika kadar fırına atın. Ekmeğin fırından yeni çıkmış hale geldiğini göreceksiniz.




Karbonatın faydaları saymakla bitmiyor. Spordan geldiniz ve spor ayakkabınız çok fazla kokuyor ya da ayak kokusu nedeni ile günlük ayakkabınızda koku oluştu. Hemen akşamdan ayakkabıların içine 1 çorba kaşığı karbonat koyun. Ertesi gün ayakkabılarda oluşan koku yok olacaktır.




Limon suyu ile saç derinize masaj yaparsanız ve yıkamadan 15-20 dakika beklerseniz kepek sorununuz bitecektir.
Makyaj yaparken far fırçasını suya batırın ve farı öyle sürün. Far daha yoğun ve göz alıcı olacaktır.













Kek kalıptan çıkmazsa, altına ıslak bir havlu koyup, bekletin ve çıkarmayı deneyin.











15-20 dakika kadar hiç hareket etmeden bir yerde ya da koltukta durursanız vücudunuz kendini kapatacak ve uykuya dalacaksınız.


Ders çalışırken ya da iş yerinizde not alırken konunun aklınızda kalmasını istiyorsanız mavi kalem kullanın.

ZERRİNCE__




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder